Oysa bir kırsak zincirlerimizi, adımımızı bir atsak birçok şeyin kendiliğinden değiştiğini göreceğiz. Durmadan şikayet ettiğimiz şeyler belki de bizim yapacağımız minik bir değişim ile ortadan kalkacak. Plan yapmada, konunun artılarını eksilerini değerlendirmede üzerimize yok, eminim. Ama sadece düşünmek netice vermiyor, harekete geçmek lazım azizim!
Anlamamız gereken şu ki; 'diğer'lerinden medet umarak bir şeyler değişmeyecek hayatımızda..
Not: Bu yazı başta yazar olmak üzere isteyen herkesin kulağına küpe olsun ve dursun burada!